Hai...Welcome and thank you for visiting khaizeha.blogspot.com..here is a place where I share and deliver my thoughts about health, beauty, motivation, natural supplement and my personal activities.


Friday 8 November 2013

Vivix oh Vivix....Mahal tapi Power!

Assalamualaikum semua:)
Moga sihat semua hendaknya. Nak share ni pasal vivix-tonik awet muda ni...lagilah bulan November ni bulan promo kan apa tunggu lagi.. Ops tapi Mahal. Kenapa Mahal sangat??? Wuhuuuuuu
Barang baekkk, mesti Mahal kakak, abang!
Promo promo...

vivix

Mcam biasa beli 6 percuma satu.. Harga rm2859 untuk 7 botol. Fuhhh berpeluh nak bayo kakak abang oi...jgn risau.. Beli 7 botol dapat free membership. Dapat rebet cash lagi $$$.
TAPI APASAL MAHAL SANGAT?
Of cozlah vivix ni produk paling power Shaklee. ESP PUN KALAH, walaupun ESP best seller produk tetapi tak boleh lawan tonik awet muda - vivix daripada segi keberkesanannnya. Weeehooo..Kandungan vivix terutamanya Polifenol amat mantop sekali,  mempunyai khasiat semula jadi, untuk anti oksida dan awet muda Dan anti penuaan.
Konsep DNA

Struktur DNA dalam badan kita, ianya ialah teras, basic unit, dalam sel kita, yang mengkodkan setiap unsur-unsur benda hidup dalam dunia ni, termasuk manusia yang cun dan comel macam saya..(Perasan). Secara teorinya, terdapat 4 permasalah yang menebabkan penuaan iaitu:
  1. Kerosakan DNA -apabila usia kita meningkat, kerosakan DNA akan berlaku. MAKA, pengambilan vivix dapat membantu dalam pemulihan DNA.
  2. Perubahan Proses Genetic DNA - Penuaan ialah berlakunya penukaran proses DNA, dari proses pembesaran kepada proses pemulihan. Kiranya, pada usia kita meningkat, proses DNA untuk pembesaran berlaku, dan sampai satu tahap , sistem genetic ini bertukar kepada pemulihan DNA, kerana masa ni, sel kita dan banyak rosak, sebab banyak sangat terdedah dengan oksida oksida dan bahan-bahan tercemar di luar sana.
  3. Sel Mitochondria - secara semula jadinya berkurang, menyebabkan kekurangan tenaga untuk sel berfungsi, dan seterusnya membuatkan organ dan tisu anda tidak berfungsi seperti biasa.
  4. Advanced Glycation End Products (AGE Protein) AGE protein ni macam plug kat gigi, bila dah banyak sangat AGE Protein dihasilkan, fungsi organ kita dah tak berapa betul nak buat kerja, tidak berfungsi dengan baik.

Mekanisma VIVIX SHAKLEE

Ada 4 mekanisma vivix shaklee ni berfungsi iaitu:
  • Mempertahankan DNA
  • Memberikan tenaga DNA
  • Memulihkan DNA
  • Meningkatkan DNA
Kajian saintifik mendapati pengambilan RESVERATROL mampu membantu meningkatkan tenaga, mengurangkan kandungan gula dalam darah, anti-keradangan, bahan anti-kanser selain mampu mengawal berat badan.
1. Apakah itu RESVERATROL?
Sumber: http://www.resveratrol.com/what-is-resveratrol/
Apa itu Resveratrol Bagaimana Resveratrol Membantu Pesakit Diabetes, Kanser & Jantung?   Kajian Saintifik Membuktikannya.
Resveratrol adalah antioksidan yang sangat berkesan yang dihasilkan oleh tumbuhan. Resveratrol juga merupakan sejenis polifenol yang biasa ditemui dalam wain merah. Satu kajian yang dijalankan oleh Jabatan Sains dan Teknologi, Universiti Ohio, AS, pada tahun 1997 membuktikan kejayaan resveratrol menyekat pembahagian sel-sel kanser di peringkat selular.
2. Manfaat Resveratrol:
Manfaat Resveratrol Bagaimana Resveratrol Membantu Pesakit Diabetes, Kanser & Jantung?   Kajian Saintifik Membuktikannya.
3. Kajian Saintifik terhadap khasiat RESVERATROL:
  • ANTI-RADANG
Vivix Anti Radang Bagaimana Resveratrol Membantu Pesakit Diabetes, Kanser & Jantung?   Kajian Saintifik Membuktikannya.
  • KANSER PARU-PARU
Vivix Lung Cancer Bagaimana Resveratrol Membantu Pesakit Diabetes, Kanser & Jantung?   Kajian Saintifik Membuktikannya.

  • KANSER PROSTAT
Vivix Kanser Prostat Bagaimana Resveratrol Membantu Pesakit Diabetes, Kanser & Jantung?   Kajian Saintifik Membuktikannya.
  • KANSER PAYUDARA
Vivix Kanser Payudara Bagaimana Resveratrol Membantu Pesakit Diabetes, Kanser & Jantung?   Kajian Saintifik Membuktikannya.
  • KANSER KOLON
Vivix Kanser Kolon Bagaimana Resveratrol Membantu Pesakit Diabetes, Kanser & Jantung?   Kajian Saintifik Membuktikannya.
  • DIABETES
Vivix Diabetes Bagaimana Resveratrol Membantu Pesakit Diabetes, Kanser & Jantung?   Kajian Saintifik Membuktikannya.

  • JANTUNG
Vivix Jantung Bagaimana Resveratrol Membantu Pesakit Diabetes, Kanser & Jantung?   Kajian Saintifik Membuktikannya.
Banyak bukti tentang kajian saintifik ke atas kebaikan RESVERATROL. Jika anda percaya pada kebaikan RESVERATROL..
Memperkenal VIVIX SHAKLEE, hasil kajian di dalam makmal menunjukkan VIVIX SHAKLEE 10 x ganda melebihi RESVERATROL!
Vivix 10 x resveratrol Bagaimana Resveratrol Membantu Pesakit Diabetes, Kanser & Jantung?   Kajian Saintifik Membuktikannya.
4. Apakah itu Vivix?
Vivix ialah sejenis minuman campuran botani, merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.
Vivix mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol.
**sumber dari website Shaklee.
5. Apa yang hebatnya tentang Vivix Shaklee?
Fakta 1: Vivix mengandungi resveratrol. Malah Vivix terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, disamping tidak mengandungi alkohol, sebaliknya hanya menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan dan HALAL!
Fakta 2: Saintis telah menjalankan kajian dan hasil kajian mendapati orang-orang Perancis gemar memakan daging yang berlemak tinggi dan minum wain dengan banyak, tetapi kadar penyakit jantung tetap rendah di Perancis. Selepas bertahun-tahun membuat kajian, saintis menemui rahsia di sebalik Paradoks Perancis terdapat pada Resveratrol yang terkandung dalam wain merah.
Fakta 3: Satu hidangan Vivix mengandungi jumlah resveratrol yang sama banyak seperti yang terdapat dalam 100 gelas wain merah.
Fakta 4: Sekiranya hendak dibandingkan dengan minuman jus lain, Vivix ternyata mendahului dengan hanya 1 sudu teh sehari mampu membekalkan ORAC* value yang diperlukan tubuh iaitu 3000-5000 ORAC.
*Oxygen Radical Absorbance Capacity (ORAC) is a method of measuring antioxidant capacities of different foods
6. Bahan aktif yg terdapat dalam VIVIX Shaklee

Bahan Aktif Vivix1 Bagaimana Resveratrol Membantu Pesakit Diabetes, Kanser & Jantung?   Kajian Saintifik Membuktikannya.

Credit: celikvitamin.com

Hubungi saya untuk order Dan ekslusif konsultansi:
Noor Saleha | 894110| Pengedar Bebas Shaklee|
Pengedaran ke |Bangi|Kajang|Puchong|Pantai Dalam|
Pengeposan ke Seluruh Malaysia| Indonesia| Selangor|
SMS, Whatapps| +60192800881
~jom sihat dan cantik bersama Khaizeha~

Khaizeha.Blogspot.Com. Your Best Pit Stop BlogWalking Area. Noor Saleha Pengedar Sah Shaklee Area Bangi. Bandar Baru Bangi. Kajang Dan Seluruh Semenanjung Malaysia Owner of Fb Fanpage Natural Supplement For Healthy and Beauty 0192800881

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...